Reklamacije i povrat robe

Handmade by M svojim kupcima nudi originalne i unikatne proizvode.
Trudimo se da sve proizvode prikažemo što adekvatnije kako biste stekli jasnu sliku o artiklu koji naručujete, njegovom izgledu, funkcijama i ambalaži u koju se pakuju. Pre slanja proveravamo ispravnost svakog artikla da bi sve bilo kako treba, ali ne isključujemo mogućnost da se nešto ošteti prilikom transporta.
Slobodno nam se obratite na mejl adresu handmadebymarijana@gmail.com za sva pitanja i nejasnoće.
Kupac robu koju kupuje putem internet sajta Handmade by M može platiti pouzećem, tj. gotovinski, u trenutku isporuke, kao i uplatom novca na račun internet prodavnice Handmade by M.
Kupac prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe.

REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJE U TRANSPORTU


Pošiljke se šalju kurirskom službom Post Express uz napomenu o lomljivosti artikala. Molimo Vas da, ukoliko odmah primetite oštećenje, prijavite to kuriru prilikom dostave i da reklamaciju na mejl adresu handmadebymarijana@gmail.com prijavite odmah kako bismo mogli da reagujemo što pre. U slučaju reklamacije vezane za oštećenja prilikom transporta novi artikal će se raditi najbrže moguće, ali imajte u vidu da je rok za isporuku novog artikla minimum 10 radnih dana.
Kupac je u obavezi da pažljivo otvara paket pošto u slučaju oštećenja kupljenog proizvoda prilikom nepažljivog otvaranja reklamaciju nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo.

Ukoliko nešto ne funkcioniše ili niste zadovoljni kupljenim artiklom, Handmade by M prodavnica poklona nudi svojim kupcima mogućnost povrata novca u punom iznosu kupljenog artikla. Pod uslovom da proizvod nije oštećen prilikom preuzimanja ili otvaranja, niti korišćen. Potrebno je da nas kontatirate u roku od 14 dana od prijema paketa, kako bismo vam dali detaljne instrukcije, odnosno kako bismo dogovorili dan i način slanja artikla u našu internet prodavnicu. 
Proizvod bi u tom slučaju morao biti upakovan adekvatno i zaštićen od novih oštećenja pošto u protivnom reklamacija ne može biti prihvaćena.
Handmade by M u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim zakonima  vrši predugovorno obaveštavanje kupca na način da prikazuje specifikaciju celokupne porudžbine, sa svim detaljima, kupcu neposredno pre ulaska u proces plaćanja odnosno poručivanja, čime su kupcu predočeni svi uslovi kupovine, a kupac potvrdom porudžbine daje saglasnost da pristaje na zaključivanje Ugovora o kupovini na daljinu koji se nalazi u okviru odeljka Opšti uslovi poslovanja.

REKLAMACIJE NA PROIZVOD


Ukoliko Vam je stigao pogrešan proizvod ili proizvod koji ne odgovara poručenom artiklu, molimo vas da nam se javite na handmadebymarijana@gmail.com u roku od 12 sati od prijema paketa kako bismo mogli da proverimo i odmah reagujemo. Takođe, molimo Vas da detaljno pročitate opise proizvoda kao i da pažljivo proveravate podatke koje unosite u polja za personalizaciju. Nećemo biti u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju na proizvode ukoliko ste greškom uneli pogrešan natpis. Takođe, imajte u vidu da su godovi i druge vrste nepravilnosti na prirodnim proizvodima njihova karakteristika, a ne greška (npr. godovi na kutiji od punog drveta).
Kupac mora imati u vidu da su proizvodi Handmade by M unikatni, kreativno osmišljeni, ručno urađeni i da se svaki radi po porudžbini i želji kupca stoga može doći do manjih odstupanja u nijansi boje ili izgledu i obliku podloge (ukoliko se radi o prirodnom materijalu kao što je npr.drvo) ili nekom detalju u obliku ukrasa što ne može i neće biti priznato kao reklamacija. Stoga se kupac obavezno kontaktira radi svih dogovora oko pravljenja proizvoda i šalje se slika pre konačnog završetka kako bi se uvažile sve izmene i želje kupca i kako ne bi došlo do greške a kupac na taj način potvrdio da je to ono što je naručio. 

Dokument koji je potrebno da popunite prilikom podnošenja reklamacije možete skinuti OVDE i tako popunjen pošaljete u elektronskoj formi na imejl adresu: handmadebymarijana@gmail.com.

 

POVRAT

Povrat neodgovarajućeg ili oštećenog artikla vrši se putem izabrane kurirske službe ili pošte u što kraćem roku od dogovora povrata. Proizvod mora da bude adekvatno i dobro upakovan i zaštićen prilikom transporta, kako ne bi došlo do novih oštećenja koja neće biti prihvaćena kao reklamacija. Troškove povrata oštećenog proizvoda ili reklamacije ne snosite sami već ih označavate kao trošak primaoca. Rok za rešavanje reklamacije, bilo da je u vidu novog proizvoda ili povrata novca je 10 radnih dana.

​Zakon dalje kaže da u slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca ili na zamenu za drugi proizvod u istoj vrednosti. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan ili koji je vid oštećenja. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.

Obrazac za odustanak od ugovora o kupovini možete da skinete OVDE. Popunjeni obrazac pošaljite u elektronskoj formi na imejl adresu: handmadebymarijana@gmail.com.

 

IZUZETAK OD PRAVA NA ODUSTANAK OD UGOVORA

 

Na osnovu člana 36. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021)  nije moguće izvršiti povrat ili zamenu proizvoda niti odustati od ugovora u slučaju iz stava 2) kada se radi o isporuci robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak; kao i u slučaju iz stava 3) koji se tiče isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane robe.

Prilikom vraćanja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun koji ste dobili u paketu.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod oštećen, stanje proizvoda i koja je priroda oštećenja. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.  Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povrat novca, a sam proizvod će ponovo biti poslat kupcu o trošku kupca.

U slučaju da je sam artikal i sva dokumentacija u skladu sa pravilnikom, trgovac je dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je platio po osnovu narudžbe i računa, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena blagovremeno, Handmade by M ne snosi odgovornost i neće biti mogućnosti da pomogne.

Potrebno je da sačuvate artikal, svu potrebnu dokumentaciju i original računa čime se potvrđuje kupovina u internet prodavnici.

Artikli za koje se radi povrat vraćaju se nazad kurirskom službom i moraju biti propisno upakovani u kartonsku ambalažu, i dobro zaštićeni isto onako kako su i poslati kupcu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane robe i robe kod koje je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja neće biti preuzete od strane Handmade by M nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.
U slučaju da je povrat robe opravdan, sve troškove slanja i primanja paketa snosi Handmade by M. 
Za detaljnije informacije oko garancije pogledajte u ugovoru o kupovini.



Na osnovu odredbe čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014), proizvod može da se vrati ili reklamira u roku od 14 dana od primanja paketa.